مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-21اقتصادي

فارس من| تکمیل محور جدید سرخس مشهد 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


در شرایط فعلی تکمیل پروژه محور سرخس مشهد با توجه به تونل ها و مناطق صعب العبور آن و افزایش هزینه ها اعتباری حدود 200 میلیارد تومان نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، پس از وقوع تصادف مرگبار خودروی پژو 405 و نیسان وانت در جاده سرخس مشهد که منجر به مرگ 8 نفر شد و 7 نفر از آنها اعضای یک خانواده بودند، مخاطبان در سامانه را ثبت و درخواست پیگیری درباره این موضوع را داشتند.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار سرخس در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: در شرایط فعلی تکمیل پروژه محور سرخس  مشهد با توجه به تونل ها و مناطق صعب العبور آن و افزایش هزینه ها اعتباری حدود 200 میلیارد تومان نیاز دارد و اعتبار 90 میلیارد تومانی که در سال 94 برای این پروژه مصوب شد و به صورت قطره چکانی تخصیص داده می شود، دیگر پاسخگوی تکمیل این پروژه نیست.

محسن بخشی با اشاره به مصوبه سفر سال 1397 رییس جمهور برای تخصیص اعتبار 110 میلیارد تومانی به این پروژه طی سال های 98 و 99، عنوان کرد: تاکنون 39 میلیارد ریال به این پروژه تخصیص داده شده و 71 میلیارد دیگر هنوز تخصیص داده نشده است.

وی درباره نامه وزیر راه به رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برای تخصیص اعتبار باقی مانده، گفت: وزیر راه و شهرسازی نیز پیگیر دریافت این اعتبار است، اما این اعتبار کافی نیست و پیگیری های بیشتر برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تکمیل محور جدید سرخس مشهد 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

فارس من| تکمیل محور جدید سرخس مشهد 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد